Server Status - ONLINE Počet Hráčů - 0 z 64
Server IP - kandelabrie.ifu.cz:5121 Typ Hry - PW Příběh
Verze - 1.69/SoU/HotU
   
 

Právě Hrají

Menu

> Novinky

> Fórum

> Pravidla

> Ke Stažení

> Časté Otázky

> Statistiky

> Odkazy

> Team

Informace

> Historie

> Mapa

> Rasy

> Spolky a církve

> Řemesla

Registrace

Registrace cd-klíče

 

Pro opravu údajů se přihlašte zde

Účet
Heslo
       

IRC

IRC - EFNet kanál #Kandelabrie

Jméno
Kanál
      

Vyhledávání

 
Google

Sháníte NWN

 

Sháníte NWN2

 

 

 

Spolky a církve

Každá postava může být členem nejvýše dvou spolků či církví (např. spolek + spolek, spolek + církev, nelze být členem dvou církví zároveň). Nedoporučuje se mít postavy 1 hráče ve více různých spolcích z důvodu možného střetu zájmů. Zneužití informací OOC přenosem přes hráče může být trestné.

Založení a rozšiřování

Spolek může založit jakákoliv postava u matrikáře. Pro založení církve je třeba mít minimálně 15. úroveň klerika či druida. Druid nebo klerik, který chce založit církev, musí dodržet následující pravidla:
  • před založením své církve nesmí vstoupit do jiné (vystoupení z ní nepomůže)
  • při zakládaní postavy si musí zvolit jméno boha
  • musí mít stejné přesvědčení jako jeho bůh po založení spolku

    Spolek může přijímat ostatní postavy, ve spolku lze nastavit různé hodnosti s různými pravomocemi a přiřadit ji libovolnému členu církve. Úroveň spolku a církve lze vylepšovat za účelem rozšíření pravomocí a zvýšení jeho kapacity:
    1) základní úroveň, spolek může mít až 5 členů
    2) spolek může mít až 10 členů
    3) spolek může mít až 20 členů, lze nastavovat vztahy vůči ostatním postavám
    4) spolek může mít až 30 členů, lze nastavovat vztahy vůči ostatním spolkům
    5) spolek může mít až 40 členů, může vlastnit území
    6) spolek může mít až 50 členů

    Vztahy spolků k postavám a jiným spolkům jsou:
  • nepřátelství - pokud spolek vlastní území stráže jedince napadnou
  • zatknout - stráže se pokusí jedince zatknout
  • neurčený - vztah je automaticky počítán např. z rasy
  • tolerance - může otvírat zamčené brány
  • spojenectví - vztah nepokazí ani případná špatná pověst postavy

    Zatýkání, soudy a pověst postavy

    Jestliže postava provádí protizákonné věci, utrpí tím její pověst. Nezávisle na sobě se měří pověst postavy na povrchu a v podtemnu. To například znamená, že jestliže paladin z povrchu nemilosrdně vyvražďuje drowy, nijak tím neutrpí jeho pověst mezi obyvateli povrchu.

    Postavy se špatnou pověstí můžou mít problémy s ostatními postavami nebo s NPC. Jestliže NPC stráž zpozoruje a pozná postavu se špatnou pověstí nebo postavu, na níž majitel území vydal zatykač, snaží se jí zatknout a dopravit do místního vězení. Zatčení mohou provést i postavy hráčů. Zatýkaný musí se zatčením souhlasit, jen v případě že je mrtvý nemůže zatčení odmítnout. Zatčená postava, která je dopravená do vězení v něm čeká max. 7 reálních dní na soud nebo jiné vyřešení své situace.

    Uvězněnou postavu může soudit soudce v přítomnosti několika svědků. Soudce je postava, která dostane od svého spolku nebo církve oprávnění soudit. Spolek, do kterého soudce patří, musí být všeobecně uznávaný (o tom rozhoduje DM) a musí být majitel území, kde soud probíhá, anebo s ním musí mít dobré vztahy. Potrestání nebo osvobození souzené postavě, může napravit její pověst.
  •    

    Počet přístupů : 383582
    Dnes :1

       

    Neverwinter Nights game by Bioware.